کارشناسی خودرو در محل | سیار در تهران 30 دقیقه‌ای+ قیمت مناسب

امروز کمتر کسی هست که برای خرید خودرو در این دور و زمانه از کارشناس متخصص برای کارشناسی خودرو یا کارشناسی موتور و رنگ خودرو کمک نگیرد. چرا که بایک کارشناسی ساده نیم ساعته خیلی از عیب های پنهان ماشین پدیدار میشود. امروزه با پیشرفت تجهیزات قالب کردن قورباقه به جای قناری کار سختی نیست!

دیگر فرقی نمی کند که به دنبال خوردو ارزان باشیم یا یک خودرو آخرین مدل از بهترین و معروف ترین برندهای ماشین، عقل شرط می کند که با صرف هزینه اندکی از سلامت وضعیت خودرویی که به دنبال آن هستیم مطلع شویم.

کارشناسی سیار خودرو این روزها تبدیل به حرفه شده اما برای ما کارشناسی خودرو یک فن تخصصی است که سال های سال است در آن تجربه کسب کرده ایم.

کارشناسی خودرو در محل شما در کمترین زمان

کارشناسی خودرو در محل یکی از همیشه یکی از کار های مهم در زمان خرید خودرو است. کارشناسان خودرو در محل در کمتر از 30 دقیقه در محل شما حاضر شده و به کارشناسی تخصصی ماشین در محل شما میپردازند.

مهم نیست ساعت چند است یا شما کجای تهران هستید. ما هفت روز هفته در همه ی نقاط تهران آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. کارشناسی فنی خودرو در محل و یا کارشناسی رنگ ماشین در محل باشد یا تست موتور خودرو و یا کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و یا … فاصله ما با شما تنها 30 دقیقه است.

کارشناسی سیار خودرو

کارشناس سیار خودرو ایران تست کار در کمتر از 30 دقیقه در همه نقاط تهران حاضر شده و با دقت بالا با پشتوانه ی تجربه ی حرفه ای کارشناسی ماشین مورد نظر شما را انجام و در نهایت برگه تایید و ضمانت کارشناسی را به خریدار خودرو عزیز تحویل میدهد.

کارشناسی سیار خودرو در تهران با وجود نیرو های مجرب و متعهد با هدف کمک به خریداران محترم در مجموعه ایران تست کار در کمتر از 30 دقیقه در هر نقطه ای (شرق و غرب و شمال و جنوب تهران) در خدمت شما عزیزان میباشد.

کارشناسی خودرو دنا در تهران در محل

در کارشناسی خودرو سیار به چه کسانی اطمینان کنیم ؟

در کارشناسی خودرو سیار نباید به هر فردی اعتماد کنید.

درصورتی که فرد ناشناس یا نامعتبری ماشین مورد نظر شما را کارشناسی اشتباه کند و مسبب وارد شدن ضرری به شما گردد. امکان پیگیری و شکایت شما از آن فرد ناشناس نخواهد بود یا کار بسیار مشکل خواهد بود.

در صورتی که مجموعه ایران تست کار با اعتبار و نام خود در بازار شناخته شده و آماده پاسخ گویی و تایید قطعی کارشناسی خود در هر زمان و هر مکانی است.

کارشناسی خودرو خود را به کاشناس سیار ماشین ایران تست کار بسپارید چرا که سالهای سال است به پشتوانه تیم فعال خود و با کسب تجربه و نه تنها با آموزش های تئوری و کاغذی به تخصص در زمینه کارشناسی خودرو دست یافته ایم.

کارشناس خوردو هیچ گاه بدون تجربه و تنها با آموزش های تئوری و دانسته های شخصی نمیتواند به شما در انتخاب درست ماشین مورد نظر کمک کند.

برای کارشناسان خودرو در محل، فرقی نمی‌کند کجای تهران و در کدام منطقه تهران باشید با ما تنها 30 دقیقه فاصله دارید.

نکاتی که باید موقع خرید خودرو چک کرد

برای خرید خودرو معمولا کارشناس خودرو سیار یا کارشناس خودرو در محل می‌تواند به شما در یک انتخاب عالی کمک کند. چراکه او با دانش و تجربه خود می‌تواند نقاط ضعف یک خودرو کارکرده را متوجه شود. اما شاید همیشه برای شما امکان همراه کردن یک کارشناس خودرو متخصص کار آسانی نباشد. و نیاز باشد تا شما شخصا خودرو مورد نظر خودتان را بررسی کنید.
اگر روی خواستید مثل یک کارشناس خودرو متخصص خودرو مورد نظر خود را بررسی کنید حتما به موارد زیر توجه کنید:

  • صدای موتو خودرو
  • رنگ خودرو
  • بدنه و شاسی خودرو
  • کارکرد خودرو بر حسب کیلومتر (چک عددی کیلومتر شمار)
  • میزان خوردگی دیسک چرخ‌ها
  • بررسی لاستیک خودرو
  • میزان باز و بسته شدن پیچ‌ های قطعات موتور ماشین
  • بررسی رنگ دود اگزوز
  • بررسی وضعیت توان خودرو
  • تست رادیاتور
  • بررسی سیستم برقی خودرو
  • فرمان و دنده
  • بررسی همه آپشن های خودرو و تست سالم بودن آن ها
    • دستگیره درها
    • سانروف
    • صندلی‌ها
    • کف خودور
    • سیستم صوتی ماشین
    • همه چراغ های خودرو
    • روکش صندلی، فرمان و…

کارشناسی خوردو در همه ی نقاط تهران بزرگ

کارشناس خودرو در محل شما حاضر خواهد بود. مثل قدیم هم لازم نیست به دنبال شماره تماس کارشناس فنی خودرو به همسایه و فامیل رو بزنید تا کسی رو به شما معرفی کنند. فقط کافیه که برای درخواست کارشناسی فنی خودرو در محل خودتون تنها با ما تماس بگیرد. ما از کارشناسی فنی خودرو تا تشخیص رنگ خودرو از شمال تهران ، قیطریه، ارتش، سعدآباد، تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد یا مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، پونک، سعادت آباد ، شهرک غرب، ونک و جنت آباد تا در شرق تهران، تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و تا در غرب تهران، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، (تهران)، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد و در جنوب تهران، مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروش، هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران. و حتی در مرکز تهران، یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان در خدمت شما خواهیم بود.

کارشناسی خودرو در محل ما برای همه نقاط تهران سرویس سریع خود را ارائه میکند و تنها کافیست با یک تماس با کارشناس خودرو خود برای بازدید و کارشناسی فنی خودرو خود هماهنگ کنید.

کارشناسی خودرو در محل با ابزار آلات خاص خود صورت میگیرد، و کارشناس خودرو سیار باید از دانش خوبی برای تشخیص ایرادات خودرو برخوردار باشد چرا که بازدید خودرو در محل و خارج از محل تخصصی بازدید خودرو و اتاق رنگ کار دشواری است و تنها افراد خبره و با تجربه می‌توانند مشکلات بدنه و موتوری خودرو را تشخیص دهند.

درخواست سریع کارشناس