کارشناسی-تخصصی-انواع-موتور-سیکلت-در-محل

کارشناسی موتور بنلی ، وسپا ، کویر ، گلکسی در محل

از وقتی که هزینه سفر درون شهری با ماشین افزایش یافته است و مدودیت های ترافیکی که باعث کاهش استفاده از خودرو در تهران و شهرهای بزرگ شده است. بازار خرید و فروش خودرو نیز به طور ویژه ای افزایش یافته است.

خرید موتور بدون کارشناسی تخصصی موتور سیکلت می تواند ضرر بزرگی به خریدار موتور سیکلت وارد کند. چرا که هزینه تعمیرات موتور و تعویض قطعات آن به طور سرسام آوری افزایش یافته است.

شرکت ایران تست کار آماده است جهت کارشناسی موتورسیکلت در محل شما به سرعت خود را به شما برساند تا در هنگام خرید و معامله با خیالی راحت موتور سیکلت مورد نظر خود را خرید کنید.

کارشناسی موتور سیکلت بنلی در محل

موتور سیکلت های بنلی از سال 1911 در ایتالیا تولید شده و در سراسر اروپا به فروش می‎رسیده. اخیرا چند سالی است که ماردات موتور های بنلی در ایران افزایش یافته است. اکنون موتورسیکلت‌های شرکت بنلی در کشور چین ساخته و مونتاژ آن  توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد از سال 1394 با  سه مدل TN 15، TN 25 و TN 250 آغاز شد. بنلی‌های تی‌ان‌تی در واقع محصولی از برند KEEWAY چین است که در صنایع QIANJIANG چین تولید می‌شود.

کارشناسی موتور سیکلت بنلی در تهران به صورت تخصصی از سوی کارشناسان فنی ایران تست کار در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کارشناسی موتور سیکلت بنلی benelli در محل از خدمات گروه کارشناسی ایران تست کار هست که تنها با یک تماس با کارشناسان ایران تست کار در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. در انتهای کارشناسی موتور از طرف ایران تست کار گواهی رسمی کارشناسی تحویل مشتری خواهد شد.

کارشناسی موتور سیکلت وسپا در محل

یکی از گران ترین و پر طرفدارترین موتورسیکلت های درون شهری بازار ایران موتورسیکلت های شهری وسپا است که از سال های دور در بازار ایران حضور داشته و همچنان جزو پر طرفدار ترین برندهای موتور داخل شهری ایران است.

کارشناسی موتور سیکلت های وسپا به صورت تخصصی توسط کارشناسان فنی و تخصصی ایران تست کار انجام می‌پذیرد. کارشناسی موتور وسپا در تهران در محل شما به راحتی و تنها با یک تماس با کارشناسان تیم ایران تست کار به سرعت انجام خواهد پذریرفت.

کارشناسی موتور سیکلت کویر موتور در محل

کارخانه موتورسیکلت های کویر موتور بیش از 64 سال قبل در صنعت موتور سازی ایران شروع به فعالیت کرد. و در این مدت با برند های مطرح جهانی همکاری های بسیاری داشته ت امروز به یکی از بزرگترین بازیگران صنعت موتورسیکلت کشور تبدیل شده است.

کویر موتور تا به امروز با شرکت های بسیاری از جمله ●  کی‌تی‌ام ،KTM)هوسکوارنا (Husqvarna)اتریش  ● کاواساکی (Kawasaki) ژاپن  ● وسپا (Vespa) ●پیاجیو (Piaggio) ●موندیال (Mondial) ایتالیا ● لامبرتا (Lambretta) ●بی آر پی (BRP)کانادا ●هیوسانگ(Hyosung)کره جنوبی ●مگلی(Megelli) ●ولوسیفرو (Velocifero)  زونتس( (Zontesچین ● کوادرو (Quadro) سویس ● رویال‌الوی (Royal Alloy) انگلستان ● کیمکو (KYMCO) تایوان ● سی اف موتو(CFMOTO) همکاری داشته و محصولات این شرکت های را در ایران عرضه کرده است.

ما در ایران تست کار با ارائه کارشناسی تخصصی موتور سیکلت های کویر موتور در هر خرید همراه شما خواهیم بود و خیال شما را از خریدی مطمعا راحت خواهیم کرد. کارشناس فنی و انجین کویر موتور در تهران در محل مشتری از خدمات سریع ایران تست کار از که تنها با یک تماس شما با کارشناسان ایران تست کار صورت خواهد پذیرفت.

کارشناسی موتور سیکلت یاماها در محل

شرکت موتور سازی یاماها YAMAHA یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده موتور در سراسر جهان است. یاماها که ابتدا تولید کننده ابزار آلات موسیقی بود رفته رفته به صنایع دیگر نیز وارد شده و سرانجام درسال 1955 شرکت یاماها موتور را پایه گذاری نمود. یاماها امروز یکی از بهترین برند های موتورسیکلت در بازار ایران است.

موتور سیلکت یاماها با توجه به ساختار و خصوصیات به کارشناس خبره و تخصصی خود نیاز دارد که در این زمینه کارشناس تخصصی موتور سیکلت یاماها در محل را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم. کارشناسی موتور سیکلت از مهترین کارهایی است که باید پیش از خرید موتورسکلت انجام دهید تا از خسارات احتمالی آینده جلوگیری شود.

کارشناسی موتور سیکلت هوندا در محل

از هر موتور سیکلتی که در بازار ایران صحبت کنیم. قطعا نمیتونیم موتور سیکلت های هوندا honda رو نادیده بگیریم. موتورسیلکت ها در ایران بیشتر با این نام شناخته میشن و حتی میشه گفت در بخش های مختلفی از ایران هوندا مترادف کلمه موتور سیکلت استفاده میشه. شرکت هوندا امروزه بیشتر به تولیدات خودرویی خودش شناخته میشه ولی همچنان تعداد فروش موتور سیکلت های هوندا در جهان بسیار پر شمار تر از خودرو های این شرکت است.

موتور سیکلت های هوندا از سخت جون های بازاره ولی همچنان کارشناسی کردن موتور ها هیچ وقت اضافی نیست و شما رو همواره از تحمیل خسارت های احتمالی یک خرید بد حفظ میکنه. کارشناسی موتور هوندا در محل ایران تست کار فقط با یه تماس هاهنگ میشه و کارشناس تخصصی موتور سیکلت هوندا درب منزل شما خواهد بود.

کارشناسی موتور سیکلت وسپا در محل

وسپا و این موتور دوست داشتنی و شناخته شده بازار ایران. از پدر ها و پدربزرگ ها که بپرسیم همه وسپا را دیده و یه روز آرزو داشتن که وسپا داشته باشم. وسپا آشنای سالهای دور بازا ایران است. از جوان قدیمی تا جوانان امروزی همه دوست داشتن و دارن که یه روز صاحب وسپای خودشون باشن. اما با توجه به قمیت وسپا دربازار ایران این موتور شهری جزو موتور های تقریبا گرون به حساب میاد.

وقتی یه وسلیه ای قیمت قابل توجهی داشته باشه، باید مراقب تقلب در فروش و کلاه برداری دلالان توی خرید و فروشش هم بود. از این جهت کارشناسی موتور سیکلت وسپا در محل خدمتی هست که شما رو از یه خرید مطمعا راحت میکنه.

برای کارشناسی موتورسیکلت vespa کافیه با ما تماس بگیرید.

کارشناسی موتور سیکلت ماهیندرا در محل

موتور های ماهیندرا به تازگی و توسط واسط ها وارد بازار ایران شدند. این موتورهای هندی سخت کار انتخاب های جذاب تو شهری خوبی برای استفاده های سبک خواهند بود. موتورهای ماهیدندرا که در هند بیشتر به ماشین هاش شناخته میشه ظاهر زیبا و قیمت مناسبی دارند. البته با مقایسه این موتور با رقیبای اروپایی این تفاوت قیمت بیشتر خودش رو نشون میده.

ماهیندرا خیلی وقت نیست که وارد بازار موتورسیکلت ایران شده ولی مشتری های خودش رو پیدا کرده و امروز بیشتر از گذشته خودش رو نشون داده.

ما در ایران تست کار به صورت کاملا تخصصی کارشناسی موتور سیکلت ماهیندرا در محل شما را انجام می‌دهیم. این کار به شما کمک میکنه که در کمترین زمان با یه کارشناس خبره به خرید برید و از تخصص کارشناس موتورسیکلت در خرید یه محصول خوب و مطمعا استفاده کنید.

کارشناسی موتور سیکلت کاوازاکی در محل

کارشناسی موتور سیلکت کاوازاکی kawasaki در محل شما با کارشناسان خبره و تخصصی ایران تست کار فقط با یه تماس در کمترین زمان ممکن.

درخواست سریع کارشناس