کارشناسی خودرو در محل

ایران تست کار با سالها فعالیت در ضمینه کارشناسی تخصصی خودرو و کارشناسی فنی خودرو با برخورداری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان خودرو سال هاست در ضمینه کارشناسی خودرو به مشتریان وفادار خود خدمت رسانی می‌نماید. یکی از مهترین ویژگی های کارشناس خودرو که کارشناسی فنی و بدنه دقیق خودرو را تضمین می‌کند تجربه فنی و کاری شخص کارشناس خودرو است. به این معنا که کارشناسی خودرو تنها بحث آکادمیک و تئوری نیست و کارشناس خودرو میباست با کارشناسی خودرو در طول فعالیت خود سطح تجربه خود را افزایش دهد.

0
کارشناسی خودرو در محل
0
مشتری ایران تست کار

ویژگی های کارشناسی خودرو ایران تست کار

کارشناسی بدنه خودرو در تهران
کارشناسی فوق تخصصی بدنه خودرو

کارشناسی رنگ خودرو، تشخیص رنگ شدگی و رنگ پریدگی

کارشناسی فوق تخصصی شاسی خودرو
کارشناسی فوق تخصصی شاسی خودرو

کارشناسی شاسی خودرو و اثرات تصادفات احتمالی خودرو و …

تست فوق تخصصی رانندگی خودرو
تست فوق تخصصی رانندگی خودرو

بررسی عملکرد خودرو و سیستم تعلیق و سیتم ترمز و …

کارشناسی فوق تخصصی آپشن خودرو
کارشناسی فوق تخصصی آپشن خودرو

بررسی آپشن های خودرو و تغییرات آپشن ها و …

کارشناسی فوق تخصصی آپشن خودرو
کارشناسی فوق تخصصی فنی خودرو

کارشناسی دقیق موتور و اجزا موتور، سیستم تعلیق و …

کارشناسی فوق تخصصی با دیاگ
کارشناسی فوق تخصصی با دیاگ

بررسی عملکرد ECU خودرو و تغییرات و خطاهای آن و …

کارشناسی خودرو در محل با صرفه جویی در وقت و هزینه های شما به شما کمک میکند تا در زمان خرید خودرو انتخاب آگاهانه داشته باشید و با اطلاع از همه مشکلات و خرابی های احتمالی تصمیمی درست بگیرید. همچنین به کمک کارشناسی قیمت خودرو در محل میتوانید قیمت خودرو مورد نظر خود را براورد کنید و از ارزش واقعی خودرو مورد توافق مطلع شوید.

متاسفانه گاهی برخی سودجویان با فروش ماشین تصادفی به جای خودرو سالم و یا تغییر و تعویض برخی قطعات یا آپشن های خودرو در پی کلاهبرداری از خریداران معمولی خودرو ها هستند.

با حضور کارشناسان ایران تست کار در محل دیگر نگران سواستفاده‌ها و یا زیان‌های احتمالی در خرید و فروش خودروهای کارکرده نخواهید بود. با کارشناسی دقیق و فوق تخصصی رنگ خودرو از سلامت بدنه اطمینان خواهید داشت. ایران تست کار طبق چک لیست های حرفه‌ای تما اجزای خودروی مورد نظر را بررسی و نتیجه را در اختیار شما قرار خواهد.

کارشناسی خودرو در محل یک حرفه مهم در صنعت خودرو است که به بررسی و ارزیابی وضعیت فنی و عملکرد خودروها می‌پردازد. کارشناسی خودرو در تهران شامل بررسی انواع خودروها از جمله خودروهای سواری، وانت، وانت باری، کامیون، اتوبوس و موتورسیکلت می‌شود. کارشناسی خودرو در محل شامل بررسی وضعیت فنی خودروها در زمان تحویل، تعمیرات و بازرسی‌های فنی می‌باشد. کارشناس سیار خودرو در تهران باید دارای دانش فنی و تجربه کافی در زمینه مکانیک خودرو و تجهیزات الکترونیکی باشد تا بتواند به طور دقیق و کامل وضعیت فنی خودروها را بررسی کند. همچنین، برای کارشناسی خودرو در تهران باید با قوانین و مقررات مربوط به صنعت خودرو آشنا باشید و از تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای بررسی و تعمیرات خودرو استفاده کنید.

کارشناسی خودرو در محل

کارشناسی خودرو در محل دارای مزایای بسیاری است که در پایین به چند مورد اشاره می‌کنیم.

  • صرفه‌جویی در زمان: با استفاده از خدمت کارشناسی خودرو در محل، مالکان خودرو می‌توانند زمان زیادی را صرفه‌جویی کنند. زیرا نیازی به رفتن به مراکز کارشناسی و انتظار در صف برای بررسی خودرو نخواهند داشت.
  • راحتی و آسایش: با استفاده از کارشناسی خودرو در محل، مالکان خودرو می‌توانند در محل خود، در کنار خودرو خود باشند و بدون نگرانی از دست دادن آن، خودرو خود را مورد بررسی قرار دهند.
  • هزینه کمتر: با استفاده از خدمت کارشناسی خودرو در محل، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل خودرو به مراکز کارشناسی و هزینه‌های مربوط به انتظار در صف برای بررسی خودرو، کاهش می‌یابد.
  • دسترسی به تجهیزات پیشرفته: در زمان کارشناسی خودرو در محل از کارشناس مربوطه بخواهید که با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای بررسی خودرو شما استفاده کند.

کارشناسی خودرو در تهران

برای استفاده از خدمت کارشناسی خودرو در تهران، مالکان خودرو می‌توانند با شرکت‌های مختلفی که این خدمت را ارائه می‌دهند، تماس بگیرند و وقت مورد نیاز برای بررسی خودرو خود را تعیین کنند. پس از تعیین وقت برای کارشناسی خودرو در تهران، کارشناس به محل مورد نظر می‌رود و خودرو را بررسی می‌کند. پس از بررسی، گزارشی از وضعیت خودرو به مالک ارائه می‌شود.

خدمت کارشناسی خودرو در تهران، یک خدمت متفاوت است که به مالکان خودروها کمک کند تا با خیال راحت‌تری ماشین مورد نظر خود را خریداری کنند. البته سعی کنید برای خودروهای پیچیده و با مشکلات فنی بالا، از خدمات مراکز معتبر برای کارشناسی استفاده شود و از دانش و آگاهی کارشناس اطمینان داشته باشید تا بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.

کارشناسی خودرو در تهران شامل چند مرحله است که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • بررسی سند خودرو: برای کارشناسی خودرو در محل تهران قبل از هر چیز، باید سند خودرو را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که ماشین شما قانونی است و مشکلی در آن وجود ندارد.
  • بررسی بدنه خودرو: بدنه خودرو باید در حداقل سطح خود تمیز و سالم باشد. بررسی بدنه خودرو هنگام کارشناسی خودرو در تهران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که متوجه شوید که آیا خط و خش یا ضربه‌ای در بدنه وجود دارد یا خیر.
  • بررسی روغن و سیستم تعلیق: روغن موتور و سیستم تعلیق از جمله مواردی هستند که باید در کارشناسی خودرو در تهران بررسی شوند. اطمینان حاصل کنید که سطح روغن مناسب است و سیستم تعلیق به درستی کار می‌کند.

کارشناسی سیار خودرو

از جمله موارد مهم در کارشناسی سیار خودرو، بررسی سیستم ترمزاست که باید به درستی کار کند تا ایمنی خودرو تضمین شود.همچنین بررسی سیستم تهویه را نباید فراموش کنید تا در هنگام رانندگی، هوای تمیز و سالمی به داخل خودرو وارد شود. هنگام کارشناسی خودرو در محل باید از سالم بودن سیستم تهویه اطمینان داشته باشید و بدانید که آیا فیلتر هوا نیاز به تعویض دارد یا خیر.

همچنین در زمان کارشناسی خودرو در محل باید از سالم بودن سیستم برق خودرو اطمینان داشته باشد تا از احتمال وقوع مشکلات برقی جلوگیری شود. همچنین تمام لامپ‌ها را بررسی کنید تا از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید. از طرفی دیگر، یکی از مزیت استفاده از کارشناسی سیار خودرو این است که درصورتیکه خودرو دارای مشکلات فنی تخصصی باشد، کارشناس سیار خودرو میتواند آن را تشخیص دهد و راهنمایی لازم را به شما میدهد تا با خیال راحت‌تری خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید.

کارشناس سیار خودرو

کارشنالس سیار خودرو باید دارای مهارت‌هایی باشد تا بتواند به شما مشاوره‌های لازم برای خرید خودرو را بدهد. کارشناس خودرو سیار باید دانش فنی و تخصصی در زمینه انواع خودروها را داشته باشد تا بتواند شرایط فنی خودرو را تشخیص دهد و چنانچه خودرو ی مورد نظر شما مشکلی داشته باشد، آن را به درستی تشخیص دهد.

کارشناس سیار خودرو باید توانایی ارائه مشاوره در خصوص خرید، نگهداری و تعمیر خودروها را به مشتریان بدهد و به آن‌ها کمک کند تا بتوانند از خودروی خود به درستی استفاده کنند. کارشناس خودرو سیار باید بتواند با مشتریان خود به خوبی ارتباط برقرار کند و مشکلات خودرو را به درستی به آن‌ها بگوید. یکی از کارهای مهم در زمان کارشناسی خودرو در محل، توانایی کار با ابزارهای پیشرفته برای تشخیص اشکالات خودرو توسط کارشناس سیار خودرو است.

همچنین یکی دیگر از کارهای مهم در زمان کارشناسی خودرو در محل، ثبت و گزارش اطلاعات فنی و تعمیرات انجام شده بر روی خودروها می‌باشد که توسط کارشناس سیار خودرو انجام می‌شود.

کارشناسی رنگ خودرو در محل

برای کارشناسی خودرو در محل، ابتدا متخصص کارشناسی رنگ خودرو در محل باید وضعیت کلی خودرو را بررسی کند. این شامل بررسی آسیب‌های موجود در بدنه و رنگ خودرو، نواقص و تعمیرات قبلی می‌شود. در زمان کارشناسی رنگ خودرو در محل مهرات و تجربه کارشناس بسیار مهم است و در صورتیکه کارشناس سیار خودرو تجربه کافی نداشته باشد، نمیتواند خدمات کارشناسی خودرو در محل را به خوبی انجام دهد و د رنتیجه شما نمیتوانید به درستی مشکلات مربوط به رنگ خودرو را متوجه شوید.

برای کارشناسی رنگ خودرو در محل، کارشناس باید میزان تغییر رنگ را تعیین کند. این شامل تعیین میزان رنگ‌های اصلی و فرعی است. کارشناسی رنگ، یکی از موارد مهم در زمان کارشناسی خودرو در محل است که باعث می‌شود قیمت واقعی خودرو مورد نظر مشخص شود. قبل از شروع به کارشناسی رنگ خودرو در محل، خودرو باید آماده شود. این شامل شستشو، خشک کردن و تمیز کردن سطح خودرو می‌شود.

کارشناسی قیمت خودرو در محل

یکی دیگر از موارد مهم در کارشناسی خودرو در محل، بخش کارشناسی قیمت خودرو در محل و اطلاع از قیمت واقعی خودرو است. کارشناس سیار خودرو با توجه به تخصصی که در این زمینه دارد میتواند به خوبی نواقص و مشکلات فنی خودرو را تشخیص دهد وپس از بررسی نهایی قیمت واقعی خودرو را تعیین کند. کارشناس قیمت خودرو در محل به شما کمک می‌کند تا از دادن هزینه‌های اضافی برای خودرو خودداری کنید. درصورتیکه از مسائل فنی خودرو اطلاعات کافی نداشته باشید، با استفاده از خدمات کارشناسی قیمت خودرو در محل، میتوانید از ارزش واقعی خودرو مورد نظر اطلاع پیدا کنید و در خرید خودرو متضرر نشوید.

هزینه کارشناسی خودرو در محل

هزینه کارشناسی خودرو در محل با توجه به هر ماشینی متفاوت است و در واقع با توجه به نوع خودرو و شرایطی که دارد مشخص می‌شود. همچنین استفاده از کارشناس حرفه‌ای و متخصص در این زمینه یکی از دلایل تفاوت قیمت نهایی در هزینه کارشناسی خودور در محل در مناطق مختلف است.

۲۰۲۴۰۳۰۹_۱۲۵۹۳۱

در کارشناسی خودرو بیشتر از 215 مورد از بخش های مختلف و قطعات بازرسی شده و مورد امتحان قرار می گیرند. کارشناسی خودرو امروزه با توجه به گشترش بازار خودرو و تنوع محصولات مختلف و متاسفانه افراد سودجو امری ضروری و به نوعی بیمه خرید خودرو است.

بهترین زمان برای کارشناسی خودرو، در ساعات روز است که جزئیات خودرو به خوبی برای کارشناس قابل روئیت باشد.

هزینه کارشناسی خودرو در محل  بسته به نوع خودرو و میزان زمان مورد نیاز برای بررسی و بازدید بخش های مختلف خودرو میزان هزینه کارشناسی خودرو مشخص می‌شود. این هزینه با توجه به نوع خودرو و تعداد آپشن ها و جزئیات آن مشخص خواهد شد.

متاسفانه در مواردی دیده شده که خودرو تحویلی به مشتری با مشکلاتی مواجح بوده که پس از تحویل خودرو به مشتری زمان و هزنیه بسیاری به صاحب خودرو تحمیل کرده است.

پس از بازدید خودرو توسط کارشناس خودرو و بررسی کامل قطعات و بخش های مختلف خودرو برگه ای رسمی با مهر کارشناس خودرو و نهاد مربوطه به عنوان سند کارشناسی خودرو تحویل مشتری خواهد گردید.

کارشناسی فنی و تخصصی انواع خودرو ایرانی و خارجی در محل در تهران به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت با استفاده از تجهیزات به روز و سال ها تجربه کارشناسان ما است که اطمینان در خرید و اطمینان یک خرید آسوده را به شما هدیه می دهد. کارشناسی قمیت خودرو فعالتیی کاملا تخصصی با استفاده از بررسی دقیق و تخصصی خودرو و آپشن های خودرو است که تخمین دقیق قیمت خودرو خواهد انجامید. قیمت کارشناسی تخصصی خودرو در محل را ما به حداقل خود رسانده ایم. کارشناسی خودرو توسط بهترین یک کارشناس خودرو خبره و با تجربه انجام خواهد شد. کارشناس خودرو با تجربه با شناخت جزئیات فنی و آپشن یک خودرو می تواند خودرو را به صورت تخصص کارشناسی کرده و عیب و ایراد های خودرو را مشخص کند.

درخواست سریع کارشناس